Reincarnatie

Soms zitten mensen niet lekker in hun vel. Dit kan iedereen overkomen. Er kunnen gebeurtenissen plaatsvinden waardoor iemand het even niet meer ziet zitten. Bij sommige mensen houdt dit gevoel echter aan. Zij kunnen geen directe oorzaak vinden voor hun problemen en weten niet meer hoe zij zich weer goed kunnen voelen. Toch moet er een oorzaak zijn voor dat vervelende gevoel. Heeft u hier ook last van? Reïncarnatie therapie kan u hierbij helpen.

Reïncarnatie therapie is een zelfstandige vorm van therapie. Tijdens de therapiesessies probeert u samen met uw therapeut te achterhalen wat de oorzaak is van uw problemen. Via herinneringen en herbeleving, achterhalen we gebeurtenissen uit het verleden. Deze gebeurtenissen kunnen de oorzaak zijn van uw huidige problemen. Daarom is het noodzakelijk dat u deze achterhaalt en kunt loslaten of veranderen. Deze gebeurtenissen hoeven echter niet in uw huidige leven gebeurd te zijn. Het kan ook zijn dat er iets is gebeurd in de buik van uw moeder, in vorige levens of zelfs tussen twee levens in.

Bij reïncarnatie therapie gaan we ervanuit dat het probleem niet in het huidige leven hoeft te liggen. Reïncarnatie staat voor de wedergeboorte van de ziel. Het kan zijn dat er iets is voorgevallen in een ander leven. Deze ervaringen worden opgeslagen in het onderbewuste. Door middel van reïncarnatie therapie kunnen we deze problemen weer naar boven halen. Tijdens de sessies zorgen we ervoor dat u terug gaat in de tijd. Vaak komen er gebeurtenissen naar voren die u zich absoluut niet meer kunt herinneren. Deze ervaringen komen uit het onderbewuste en kunnen de oorzaak zijn van uw problemen. Door middel van reïncarnatie therapie kunnen we de problemen achterhalen en samen werken naar een oplossing zodat u een betere toekomst tegemoet gaat. Wilt u meer weten over reïncarnatie therapie? Neem dan contact met ons op. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Neem direct contact op!

1. Waarin bent u geïnteresseerd?

2. Een korte toelichting

3. Uw gegevens